Foruma girişte hatalı şifre uyarısı ya da başkaca sorun yaşayan üyelerimiz bu bağlantıdan destek talebinde bulunabilirler.

Bankanın özen sorumluluğu

Bankacılık İşlemleri, Mevduat, Faiz, Banka Kredileri, Kredi Kartları, Banka Kartları, Havale, Tüketici Kredisi, Mortgage, Tüketici Hakları, Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Mahkemeleri...
Cevapla
Esina
Site Üyesi
Mesajlar: 36
Kayıt: 03 Oca 2016 18:03

Bankanın özen sorumluluğu

Mesaj gönderen Esina »

Degerli grup üyeleri

1998 yılında tüketici olarak müsterisi olduğum ancak daha sonraki 20 yılda hiç çalışmadığım bir banka 1998 yılında kullandığım ve hiç borcum bulunmayan kredi kartım ile ilgili olarak 2018 yılında şahsımı kara listeye almıştır. Davalı bankaya açtığım haksız fiil konulu manevi tazminat davasında bilirkişi lehime karar vermiş, davalı bankayı % 100 kusurlu bulmuştur. Ancak, davalı savunmasında ve bilirkişi raporuna itiraz dilekçesinde eyleminin kişilik haklarına saldırı olmadığı iddiasıyla davanın reddini talep etmektedir. (Dava dilekçemde ve sonraki beyanlarımda sadece haksız fiil terimini kullanmıştım. Kişilik haklarına saldırı terimini kullanmamıştım). Davalının iddiasına karşı mahkemeye bankanın özen sorumluluğu konulu yargıtay kararı sunmak istiyorum.

Davamın reddedilmemesi için bankanın özen sorumluluğu dışında mahkemeye hangi beyanları sunabileceğim konusunda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Ayrıca, haksız olarak kara listeye alınmaktan dolayı duyulan üzüntü ve sıkıntı kişilik haklarında bir eksilme değil midir ? Saldırı ise bu konuda paylaşabileceğiniz yargıtay kararı varmıdır ?

Tesekkur ederim
Saygılarımla


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj